Sove længe og være leder kan man det? Ja det kan du i Ballerup hjemmepleje som teamleder for et aftenteam.
I Ballerup hjemmepleje har vi to teams i aftenvagten. Du vil indgå i den samlede ledelsesgruppe på i alt ni teamledere og to ledere af hjemmeplejen.
Din tætteste lederkollega vil være den anden teamleder af aftenvagten.
Din ledelsesopgave og dit fremmøde vil primært ligge i eftermiddags- og aftentimerne.
Dine arbejdstider vil være:
mandag til torsdag: kl. 12.30 – 21.15
fredage: kl. 12.30 – 16.30 hver 2. fredag, og fri hver 2. fredag.
Dine vigtigste opgaver
Din ledelsesopgave bliver at lede tæt på praksis og understøtte medarbejderne i de udviklingstiltag, som har til formål at skabe kontinuitet hos borgerne, og skabe fælles målsætninger sammen med borgere, pårørende samt tværfaglige samarbejdspartnere. Der er daglig triage i teamet.
Dine kompetencer
Det får du hos os
Hvem er vi
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontaktelederne af hjemmeplejen Karin Bjerre Kohn på telefon 7230 9003 eller Tine Gitte Nielsen på telefon 7230 9004.
Du kan læse meget mere om stillingen, Center for Omsorg og Sundhedsfremme samt Ballerup Kommune i stillings- og personprofilen her
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. marts 2025.
Vi forventer at holde:
1. samtaler den 22. januar i tidsrummet kl. 11.00 – 16.00
2. samtaler den 24. januar i tidsrummet kl. 11.00 – 15.00.
Stillingen er på 37 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: den 19. januar 2025.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi indhenter straffeattest.
Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.