Sygeplejerske til Rødbo

- et botilbud for voksne med erhvervet hjerneskade

Tid til at være sammen med den du hjælper – ikke bare en frase, men det vi gør hver dag.

Vi kunne rigtig god tænke os at du arbejder hos os 37 timer eller efter aftale, i dagvagt mandag til fredag, med weekend vagt hver 4 uge i dagvagt, samt enkelte helligedage som fordeles mellem dig og dine andre sygeplejeske kollegaer.

I det daglige, har du det sundhedsfaglige ansvar for 10 beboer i et hus, så tiden til at udføre opgaverne er tilstede samt til at udføre den sygepleje som du er uddannet til.

Dine vigtigste opgaver

  • Udfører alm grundlæggende sygepleje sammenkoblet med komplekse problemstillinger, hvor kreative løsninger ofte er et must.
  • Ansvarlig for at sundhedsfaglige opgaver bliver løst sammen med dine kollegaer.
  • Undervisning af kollegaer og studerende.
  • Patientsikkerhed.
  • Udvikling og implementering af nye processer.

Dine kompetencer

  • Uddannet sygeplejerske 
  • Finder det spændende at arbejde med mennesker, hvor struktur og forudsigelighed er grundstenen
  • Synes at en farverig hverdag gør noget godt for dig.
  • Du har overblik og kan handle selvstændigt
  • Lysten til at undervise og udvikle sygeplejen
  • Deltage i den grundlæggende sygepleje på lige fod med de øvrige kollegaer.

Det får du hos os

  • Dagvagt både i hverdagene og når du har weekendvagt hver 4 uge – men det forventes, at man er fleksibel til at byde ind på aften vagt hvis der op står akut behov.
  • Tid til at udføre dine opgaver omkring de 10 beboer som under dit sundhedsfaglige ansvarsområde.
  • En arbejdsplads i udvikling med mange forskellige arbejdsopgaver.
  • Tiden til at være nærværende og løse opgaverne.
  • Selvstændighed i forhold til at tilrettelægge dine opgaver
  • 6 dages kursus i neuropædagogik.
  • Fagligt forum sammen med dine 3 andre sygeplejekollegaer. 

Hvem er vi
Beboerne er voksne med erhvervet hjerneskade.

De har tidligere haft et helt almindeligt liv og har midt i deres tilværelse, fået et alvorligt handicap, som har medført omfattende fysisk og kognitive funktionsnedsættelser, på grund af sygdom eller ulykke. 

Vores opgave er at støtte beboerne til at leve et selvstændigt liv ud fra deres behov og ønsker. 

Vi er placeret i dejlige omgivelser med moderne bygninger og rummer i alt fem huse.

Fire huse til beboelse med 10 beboere i hvert hus. 

Det femte hus deles mellem tilknyttede fysioterapeuter, ergoterapeuter og aktivitetsmedarbejdere. Vi arbejder i teams og har fokus på vigtigheden af tværfagligt samarbejde.

Personalets faglige baggrund er sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger og Fysio- og ergoterapeuter. Vi er i alt ca. 70 medarbejdere fordelt på alle døgnets timer.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingsleder 

Mie Thorup på telefon 2399 0027 eller afdelingsleder Yvonne Strøh på telefon 4477 2594 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. januar 2025 eller efter aftale.

Vi indkalder til samtaler i takt med at vi modtager ansøgningerne.

Stillingen er på 37 timer og er en fast stilling.

Ansøgningsfrist: 13. december 2024 

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: 1. januar 2025
Ugentligt timetal: 37 timer
Stillingskategori: Voksne med særlige behov
Stillingstype: Fastansættelse
Overenskomst: Syge- og sundhedsplejersker
Særlige krav: Straffeattest bliver indhentet
Kontaktperson:
Yvonne Strøh
Telefonnummer: 4477 2594
Lokation: Klausdalsbrovej, 621C, 2750, Ballerup
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478