Torvevejs målgruppe er hjemmeboende unge/voksne med psykiske og fysiske funktionsnedsættelser. Borgerne har varierende visiterede aflastningsdøgn, og borger sammensætningen er ny hver dag.
Vil du være med til at skabe sammenhæng imellem kerneopgavens mange behov herunder at planlægge og organisere borgeres og pårørendes ønsker for ophold? Løse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift- og være den der går forrest på IT opgaver.
Stillingen som administrativ medarbejder er på 37 timer ugentligt fordelt på hverdage i dagtimerne.
Dine arbejdsopgaver omfatter
Arbejdet med bookingen betyder at du ansvarlig for planlægning og koordinering for 55 borgeres og pårørendes ønsker for ophold.
Planlæggeren refererer til og samarbejder tæt med den daglige leder.
Vi søger en medarbejder der
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder Iben Drisgaard på telefon 4477 6396. Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er hurtigst muligt.
Vi holder samtaler i takt med, at vi modtager ansøgningerne.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: 3 juni 2025.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi indhenter straffe- og børneattester.
Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.