Social- og sundhedsassistent til fast nattevagt

Hos os får du et meningsfyldt, livsbekræftende og af og til kompliceret arbejde, hvor borgere, primært med en demenssygdom, kommer til aflastning i kortere/længere tid. Vi prioriterer høj faglighed, ordentlighed og samarbejde både internt i afdelingen, men bestemt også med øvrige samarbejdspartnere. 

Har du derfor interesse i og forståelse for særligt demensspecialet, så er det måske dig vi gerne vil arbejde sammen med?  

Du vil skulle arbejde syv dage om ugen i ulige uge i tidsrummet kl. 23 - 7. Du er alene i afdelingen om natten og dertil kommer, at er altid er god mulighed for samarbejde, sparring og hjælp efter behov med husets øvrige nattevagter på plejehjemmet på 1. og 2. sal. 

Dine vigtigste opgaver

  • At gøre det bedste for den enkelte borger i afdelingen og dennes familie.
  • At være kreativ og fleksibel i opgaveløsningen, der til tider kan være kompliceret og udfordrende. 
  • At ville samarbejde med borgerne og familier, internt i afdelingen samt med tværgående øvrige samarbejdspartnere.

Dine kompetencer

  • Du skal være faglig uddannet social- og sundhedsassistent
  • Du skal have erfaring med demensspecialet og kunne benytte dig af forskellige demensværktøjer.
  • Du skal kunne hvile i og være tryg ved at arbejde selvstændigt og alene.

Det får du hos os
Vi er en meningsfuld arbejdsplads, hvor vi sammen – også med andre finder gode og ansvarsfulde løsninger for vores borgere og familier. 

Du vil også som nattevagt få mulighed for faglig sparring og kompetenceudvikling. Vi sætter en ære i at stå sammen i afdelingen, for vi kan rigtig godt lide vores arbejde og går rigtig meget op i ordentlighed, faglighed samt at gøre det, der giver bedst mening for den enkelte borger.

Hvem er vi
Vi er et mindre døgnafsnit med otte pladser og otte faste medarbejdere i et afsnit, hvor samarbejde er i højsædet samtidig med et stort ønske og behov for selvstændighed. 

Vi er kreative og fleksible, vi afløser hjælper og supplerer hinanden, både når noget er svært, men også når forskellige kompetencer skal i spil. 

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte afdelingen på telefon 4477 1632 eller afdelingsleder Karen Bitterwolf på telefon 2522 8047. 

Hvis du gerne vil vide mere, giver vi gerne en kop kaffe og/eller en aftalt rundvisning i afdelingen.

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er d. 1. januar 2025 eller snarest muligt.

Vi holder samtaler i takt med, at vi modtager ansøgningerne.

Stillingen er på 28 timer og er en fast stilling.

Ansøgningsfrist: 20. december 2024.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter straffeattest.

Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: 1, januar 2025 eller snarest muligt.
Ugentligt timetal: 28 timer
Stillingskategori: Ældre, Øvrige stillinger
Stillingstype: Fastansættelse
Overenskomst: Social- og sundhedspersonale, KL
Særlige krav: Straffeattest bliver indhentet
Kontaktperson:
Karen Kanstrup Skou Bitterwolf
Lokation: Søndergårds Allé, 100, 2760, Måløv
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478