Vi søger en social og sundhedsassistent, gerne med kendskab til hjemmeplejen, vi vil gerne kunne bruge dig som teamkoordinator i teamet, så det er en fordel hvis du har erfaring med vagtplanlægning fra tidligere og gerne i sd optima.
Arbejdet fordeles så man har 17 timer om ugen som teamkoordinator og resten i plejen ude ved borgerne. Det forventes du arbejder hver 4. weekend, samt en helligdag i julen og en i foråret.
Vi er et godt team med mange forskelligheder, der er plads til alle.
”Vi er alle fleksible, vi er en god homogen gruppe, med en god aldersfordeling”.
Kunne du tænke dig at blive en del af vores team, hvor vi har fokus på kerneopgaven og det gode arbejdsmiljø? Vi vælger at opnormere assistentgruppen, derfor har du nu mulighed for at blive en del af vores fantastiske team.
Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet og faglighed i vores arbejde, både ude hos vores borgere og i dokumentationen. Vi er et team med ca. 18 kolleger i fremmøde dagligt.
Dine vigtigste opgaver
Opgaver som du vil skulle varetage som teamkoordinator:
Dine kompetencer
Det får du hos os
Hvem er vi
Vores team består af engagerede social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter som i et tværfagligt fællesskab med sygeplejersker varetager de ydelser borgerne har fået visiteret. Der er spændende sundheds- og sygeplejefaglige opgaver hos borgerne.
Vi har en fast mødestruktur, for at sikre en høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen, og et godt arbejdsmiljø. Møderne ligger i forlængelse af frokosten. Strukturen rummer bl.a. triagemøder 4 hverdage ugentligt med faste sygeplejersker. Medstyrende miniteam møde 1 hverdag ugentligt. Hver onsdag holder vi langmøde i forlængelse af frokosten, hvor vi hver anden uge har besøg af visitator og rehab-terapeut.
Jeres nye kollegaer i team 4 siger selv om teamet:
”Vi er et team der fungerer rigtigt godt. med en høj faglighed, Vi hjælper hinanden, og er opmærksomme på at alle har det godt, tonen og humoren i teamet er i top. Vi er også meget gode i vores sociale samvær med hinanden. Vi ønsker os kolleger som sammen med os vil være en del af team 4.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Lea Gebert på telefon 7230 9460.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. januar 2025.
Vi forventer at holde samtaler den 18. november.
Stillingen er på 35-37 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: 15. november 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi indhenter straffeattest.
Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.