Vi søger en dygtig og energisk kollega til opkrævning, som er vild med opkrævningsopgaven, borgerkontakten og systemadministrationen? Er du god til at tale med mange forskellige mennesker, elsker at udforske systemer og ikke mindst motiveres af at yde god service?
Så er du den kollega vi søger til at styrke indsatsen på opkrævning, hvor vi har lagt et højt bundniveau for, hvordan vi samarbejder målrettet på nedbringelse af eksisterende mellemværender og forebygge, at nye opstår.
Arbejdet sker i tæt dialog, på tværs af kommunen, samt med borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
Dine vigtigste opgaver
Dine kompetencer
Fagligt
Personligt
Det får du hos os
Hvem er vi
Budget og Regnskab er den ene af tre afdelinger i Center for Økonomi. I Budget & Regnskab er vi 17 medarbejdere, og i hele centeret er vi ca. 50 medarbejdere. I understøttelsen af kommunens øvrige centre og enheder arbejder vi tæt sammen med de to andre afdelinger i Center for Økonomi, ØkonomiService og Indkøb.
Budget & Regnskab er en afdeling med meget forskellige fagligheder lige fra budget, budgetopfølgning og årsregnskab til finansiel controlling, ejendoms- og selskabsskatter og debitoropkrævning. I det daglige drøfter vi opgaver og løsninger med input fra vores forskellige fagligheder, så vi med det bredest mulige perspektiv kan understøtte resten af organisationen. Relationerne til vores samarbejdspartnere er afgørende for, at vi kan løse vores opgave, og vi opsøger derfor dialogen ved at møde op hos dem, vi løser opgaverne sammen med.
Vi arbejder hele tiden på at være den naturlige samarbejdspartner, som ledelse og medarbejdere vender sig mod, når der er behov for sparring eller bistand til økonomiopgaven bredt.
Ballerup Kommune har et stærkt fokus på det gode samarbejde med borgere, brugere og virksomheder, samt en grundlæggende god og solid økonomi.
Vi vil samarbejdet, og vi vil løfte os på den strategiske økonomistyring, og vi vil skabe løsningerne sammen med resten af Ballerup Kommune.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte budget- og regnskabschef Claus Rosendahl på telefon 2199 3419.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdaten er fleksibel fra enten 1. juli eller 1. august 2025, afhængigt af hvordan din sommerferie ligger.
Vi holder samtaler i takt med, at vi modtager ansøgningerne. Vi forventer at afholde dem løbende i uge 21 og 22.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og er en fast stilling
Ansøgningsfrist: den 21. maj 2025.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi indhenter straffeattest.
Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid. Læs mere her.
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.