Medarbejder til ejendomsdrift

Kan du lide at have mange forskelligartet opgaver så læs her!
Ballerup Kommune søger en ny kollega til et af vores Serviceteams.

I Drift & Service søger vi en ny kollega, hvor den primære opgave er ”at hjælpe alle de andre”.

Dine vigtigste opgaver

  • Indgå i en servicevagt, hvor arbejdstiden ligger i et sæsonbetonet rul i aftentimerne og på sigt i mindre omfang i weekend/helligdage i dagtimerne
  • Hjælpe alle vores andre tekniske teams med opgaver inden for ejendomsdrift
  • Deltage i den daglige drift af en række bygninger mht lys, varme, vand osv
  • Varetage en del kørsels- og lageropgaver
  • Indgå som afløser ”som pedel på en skole” i perioder på nogle af de steder, hvor vi har faste Tekniske Servicemedarbejdere.

Dine kompetencer

  • Have forståelse for bygningsdrift
  • Ikke bange for at arbejde i højden fra lift
  • Være i god fysisk form
  • Kunne bevare overblikket og være omstillingsparat på de mange forskellige opgaver
  • Kunne arbejde på tværs af mange fagområder
  • Kan lide at køre alene
  • Yde god service.

Det får du hos os

  • Et spændende arbejde, hvor to dage ikke er ens og hvor du arbejder i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kollegaer
  • En travl og udfordrende hverdag hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder 
  • Mulighed for efteruddannelse inden for ejendomsdrift.

 Krav

  • Minimum kørekort til B og meget gerne også BE
  • Skal kunne fremvise anmærkningsfri straffe- og børneattest ved en evt. ansættelse.

Hvem er vi
Det Kørende Serviceteam er en del af Drift & Service i Center for Ejendomme, hvor vi er ca 90 medarbejdere i alt.
Selve teamet består af 10 kollegaer med vidt forskellige faglige baggrunde som alle er med til at varetage driften af vores 360.000 m2 bygningsmasse.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Teamkoordinator Jacob Svankjær på telefon2934 6076 eller Driftschef Niels Peter Jørgensen på 4175 9900. 
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdato den 1. august 2025 men også gerne før.

Vi forventer at holde samtaler onsdag d. 11. juni efter kl. 14.00.

Stillingen er som udgangspunktet på 37 timer og er en fast stilling. 

Ansøgningsfrist: 2. juni 2025.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter straffe- og børneattest. 

Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: 01-08-2025
Ugentligt timetal: 37
Stillingstype: Fastansættelse
Overenskomst: Teknisk Service
Særlige krav: Børne- og Straffeattest bliver indhentet
Kontaktperson:
Niels Peter Jørgensen
Telefonnummer: 2934 6076
Lokation: Hold-An Vej, 7, 2750, Ballerup
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478