IT-SUPPORTER TIL TELFONI OG RÅDGIVNING I UNIKT IT-FÆLLESSKAB

Brænder du for den gode service og kan du sikre vores mere end 15.000 IT-brugere en ubesværet arbejdsdag? Så søger vi netop dig, der vil yde kompetent og nærværende IT-support til ansatte og politikere i vores fem ejerkommuner Allerød, Ballerup, Egedal, Fredensborg og Furesø.

Du bliver en del af vores Telefoni-team i afdelingen for Service & Support på henholdsvis syv og 29 dygtige medarbejdere, som hver dag samarbejder om at løse en bred vifte af support- og rådgivningsopgaver. Vi tilbyder spændende faglige udfordringer og god mulighed for udvikling af dine faglige og personlige kvalifikationer.

 

Dine vigtigste opgaver

Den positive og kyndige brugersupport er en helt grundlæggende del af hverdagen, og vi er stolte af at have særdeles tilfredse brugere – hvad end de henvender sig fra rådhuset, plejecenteret, skolen eller jobcenteret på en af de godt 450 lokationer i en af vores fem ejerkommuner.

Sammen med vores ejerkommuner er ambitionerne om udrulning af MDM/Intune høje, og mere end 10.000 enheder skal integreres i miljøet over de kommende år.

Konkret skal du:

  • Sikre, at brugerne får effektiv hjælp og oplever en fantastisk service, når du yder 1st level support og håndterer sager i vores sagssystem.
  • Yde selvstændig og kompetent fejlsøgning, vejledning og dialog med brugerne – primært telefonisk.
  • Supportere telefoni- og nødkaldsløsninger i ejerkommunerne, herunder fejlfinding og fejlretning.
  • Forstå og omsætte brugernes behov ifm. design og opsætning af callcentre i den fælles tværgående telefoni-løsning samt vedligeholde eksisterende opsætning.
  • Samarbejde med både telefoni-ansvarlige i ejerkommunerne og eksterne leverandører ifm. indkøb.
  • Følge og forbedre arbejdsopgaver, services og processer i teamet og på tværs af afdelingen.
  • Bidrage aktivt til samarbejde, videndeling og sparring med kollegaer.

 

Vi tilbyder

En arbejdsplads med respekt for hinandens forskellighed og faglige kompetencer. Vi løfter både hinanden og vores serviceniveau gennem et stærkt samarbejde, viden og læring. Derudover tilbyder vi:

  • En travl og afvekslende hverdag med en stor kontaktflade og alsidige opgaver.
  • Gode muligheder for træning og udvikling af dine faglige og personlige kvalifikationer.
  • 37 timers arbejdsuge, flextid og mulighed for hjemmearbejde.
  • Frokostordning.
  • Løn efter kvalifikationer og en god pensionsordning i overensstemmelse med gældende kommunal overenskomst. 
  • Et dynamisk og kollegialt arbejdsmiljø med en humoristisk og uformel omgangstone samt mulighed for at gøre en væsentlig forskel – for arbejdspladsen, vores brugere og vores ejerkommuner.

Vi holder til på Rådhustorvet 5, 3520 i Farum, som også bliver dit daglige arbejdssted. Der er gode parkeringsmuligheder, og det er tæt på både S-tog og indkøbscenter.

 

Om dig

Som vores nye kollega har du en stærk IT-faglig baggrund, og du kan samarbejde og yde IT-support med det rette drive og engagement. Du brænder for den gode service, og du har en naturlig lyst til løbende at dygtiggøre dig og lære nyt.

Derudover lægger vi vægt på, at du har:

  • En relevant IT-uddannelse eller anden fagligt relevant baggrund.
  • Erfaring med IT-support og har arbejdet i en IT helpdesk – gerne med kendskab til support af telefoni og mobile enheder, herunder MDM og MAM, iPhone, iPad og Android.
  • En stærk interesse for IT og telefoni, og hvad der rører sig på området.
  • En imødekommende personlighed. Du er hjælpsom af natur og sætter pris på et godt kollegaskab.
  • En ansvarsbevidst, nysgerrig og løsningsorienteret arbejdsstil. Du kan lytte og forstår at sætte dig ind i brugernes behov og hjælpe dem kyndigt videre.
  • En positiv indstilling, gå-på-mod og et godt humør, der er med til at få tingene til at glide, når der er travlt og tempoet er højt.

Af hensyn til kommunikationen med vores brugere er det et krav, at du behersker dansk i skrift og tale. Desuden skal du have kørekort, og du skal kunne fremvise straffe- og børneattest.

 

Lidt om os

IT-Forsyningen er et tværkommunalt §60-selskab, der varetager IT-drifts- og serviceopgaven for vores fem ejerkommuner Allerød, Ballerup, Egedal, Fredensborg og Furesø. Vi er 68 ansatte, og vores opgaver spænder bredt over service og drift af kommunernes IT. Formålet er at sikre et stabilt, moderne og fremtidssikret IT-driftsmiljø og den bedst mulige digitale platform til løsningen af de kommunale kerneopgaver.

At levere top-service kræver sammenhold og glade medarbejdere. Samvær prioriteres derfor højt både socialt og sportsligt, om det er til sommerfest og julefrokost eller til firmaevents inden for cykling, padel tennis, DHL-stafet eller CS2.

 

Din ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Louise Dahl på telefon 2552 8023 eller mail Louise.Dahl@it-forsyningen.dk.

Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis. Ved ansættelse indhentes referencer.

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Bemærk

IT-Forsyningen benytter Ballerup Kommunes digitale rekrutteringsplatform til dette stillingsopslag. Vi gør derfor særligt opmærksom på, at arbejdsstedet er IT-Forsyningen I/S i Farum, hvor vi hører hjemme.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Ugentligt timetal: 37 timer
Stillingstype: Fastansættelse
Kontaktperson:
Louise Wismann Dahl
Telefonnummer: 2552 8023
Lokation: Rådhustorvet, 5, 3520, Farum, Danmark
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478