Er du stærkt byggefagligt funderet og har erfaring som byggefaglig projektleder i en politisk styret organisation? Så er du måske den, vi søger.
Du skal fungere som byggefaglig koordinator, der både kan lede egne projekter og fungere som faglig sparringspartner for en del af vores projektlederteam. Du får et selvstændigt og ansvarsfuldt job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Du skal være faglig spydspids og sparringspartner for vores dygtige projektledere, så det er afgørende, at du har solid erfaring med BR18, Tilbudsloven og regler for offentligt udbud. Du skal kunne styre offentlige bygge- og renoveringsprojekter med sikker hånd, både i forhold til økonomi og proces, og samtidig motivere dit team og sikre overblik over deadlines og leverancer.
Det er et plus, hvis du har erfaring som koordinator, og vi lægger vægt på, at du har interesse for bæredygtigt byggeri og kan bidrage til, at vi bevæger os i en mere klimavenlig retning.
Vi har ansvar for renovering og vedligehold af kommunens mange bygninger, herunder skoler, børnehuse og kulturinstitutioner. Indimellem kan der også være tale om nybyggeri.
Vi har stort fokus på brugerne og vægter samarbejde på tværs i vores center meget højt. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og fleksibel, og at du kommunikerer klart, både mundtligt og skriftligt.
Du skal kunne lede opad med blik for den politiske kontekst og fungere som bindeled mellem ledelse og faglig praksis.
Dine vigtigste opgaver
Dine kompetencer
Det får du hos os
Du bliver en del af team Byggeri i Center for Ejendomme, hvor vi er 18 byggefaglige projektledere, heraf to strategiske vedligeholdelsesplanlæggere og en koordinerende projektleder. De byggefaglige projektledere har typisk hver ansvaret for fire til seks byggeprojekter.
Vi arbejder selvstændigt med vores projekter og har samtidig et stærkt fagligt miljø med god sparring og kollegial støtte. Ledelsen er nærværende og understøtter både faglig udvikling og tværgående samarbejde.
Vi holder til på Ballerup Rådhus og samarbejder tæt med de andre teams, både på rådhuset og med Driften på Materielgården. Du har mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdet og hjemmearbejde, når opgaverne tillader det.
Vi ligger tæt på S-tog og bus, har gode cykelstier og gratis parkering. I vores fantastiske kantine kan vi købe friskpresset juice og hjemmebagt brød om morgenen, lækre varme og kolde retter til frokost, og du kan købe mad med hjem til aftensmaden. Vi har også fitness, yoga og en aktiv kunstforening.
Hvem er vi
Vi er ca. 120 medarbejdere i Center for Ejendomme hvor størstedelen er servicefolk, som arbejder tæt på brugerne i bygningerne. Center for Ejendomme har det samlede ansvar for alle Ballerup Kommunes bygninger, ca. 370.000 m2 i alt.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Byggeri og Vedligehold Inger Pucill på telefon 24 23 39 51.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk og læs om kommunens ambitiøse klimamål her.
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. januar 2026 eller snarest muligt herefter.
Vi forventer at holde 1. samtaler den 14. og 17. november og 2. samtaler den 19. november 2025. Forud for 2. samtale vil du vil blive bedt om referencer.
Stillingen er som udgangspunktet på 37 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: 12. november 2025
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid. Læs mere her.
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!