Har du styr på detaljen, arbejder du systematisk, og trives du med at få tingene til at glide for andre? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye administrative kollega i Center for Ejendomme.
Stillingen er nyoprettet og en del af vores ønske om at styrke den administrative understøttelse i Center for Ejendomme.
Vi tilbyder et spændende og afvekslende job på 37 timer med en omskiftelig hverdag. Du bliver en del af et godt, socialt og fagligt miljø i vores stab, hvor du får dygtige, engagerede kolleger, som lægger vægt på, at vi tager ansvar, hjælper hinanden og yder god service både overfor hinanden og den øvrige organisation. Du bliver en vigtig del af vores stabsfunktion, og du vil få en central rolle i både de driftsmæssige og organisatoriske opgaver.
Dine vigtigste opgaver
Dine kompetencer
Det får du hos os
Hvem er vi
I Center for Ejendomme er vi organiseret i tre overordnede afsnit, Stab & Udvikling, Byggeri & Vedligehold samt Drift & Service. Vi er samlet ca. 120 medarbejdere, hvor størstedelen er servicefolk i Drift & Service, som arbejder tæt på brugerne i bygningerne og er placeret på vores materielgård. Stab & Udvikling og Byggeri & Vedligehold er placeret på Rådhuset.
Stab arbejder på tværs af centeret, og vi lægger vægt på at være en serviceenhed over for den øvrige organisation. Vi arbejder bredt med opgaver, der understøtter både ledelsen og hele centret. Vi varetager personaleadministration, koordinering og kvalitetssikring af politiske sager, planlægning af kompetenceudvikling og møder, kommunikationsopgaver samt support på tværs af hele centret. Vi er med til at sikre, at hverdagen fungerer, både i detaljen og i det store billede, og vi spiller en vigtig rolle i at få struktur, samarbejde og fremdrift til at hænge sammen i et center i udvikling.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte koordinator Helene Reese på telefon 2013 1817.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk.
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. november 2025.
Vi forventer at holde 1. samtale den 5. september 2025 og 2. samtale den 17. september 2025, så sæt allerede nu kryds i din kalender.
Stillingen er som udgangspunktet på 37 timer og er en fast stilling.
Ansøgningsfrist: den 31. august 2025.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune har røgfri arbejdstid. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.