Servicemedarbejder – Har du mod på at tage ansvar og gøre en forskel?

Vil du være med til at holde en arbejdsplads kørende? Kan du lide at hjælpe kollegaer i en travl hverdag og bidrage til at hverdagen fungerer? Og har du mod på et job, der altid byder på nye opgaver og forandringer?

Vi søger en serviceassistent til en spændende stilling på Korttidspladserne.

Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstider mandag til fredag i tidsrummet fra kl. 7:00 til 15:00. Der kan også være behov for arbejde på helligdage. Du bliver en del af et team på vores korttidspladser og vil arbejde tæt sammen med plejepersonale, sekretariatet og ledelsen.

Dine vigtigste opgaver
Du kan forvente følgende arbejdsopgaver:

  • Håndtering af uniformer og linned.
  • Vask af tøj, dyner, puder og gardiner.
  • Fylde op med varer på depoter og beboernes stuer.
  • Oprydning samt holde fællesområder og kontorer pæne.
  • Klargøring og afrydning af køkkener.
  • Øvrige praktiske opgaver.

Dine kompetencer

  • Du er serviceminded og elsker at hjælpe andre.
  • Du er god til at samarbejde og møder andre med et smil.
  • Du kan arbejde selvstændigt og holde overblik.
  • Du er fleksibel og trives med forandringer.
  • Du har en positiv indstilling og kan samarbejde med forskellige faggrupper, borgere og pårørende.
  • Du kan forstå dansk og kan gøre dig forståelig på dansk overfor personale og borgere.

Det får du hos os

  • En grundig introduktion til dit arbejde.
  • Løbende samtaler med din leder for at sikre trivsel og udvikling.
  • Mulighed for at deltage i udviklingsprojekter.
  • En central placering i Ballerup, tæt på både station og motorvej.

Hvem er vi
Korttidspladserne ligger på 2.sal på Plejehjem Lindehaven, Præstevænget 11 i Ballerup. Huset er i tre etager (med elevator), hvor der er plejehjem på 1.sal. Korttidspladserne holder til på 2.sal, men der er fælles vaskeri, depot og mødelokaler med plejehjemmet. Huset har i alt 51 beboere, hvoraf 30 er korttidspladsbeboere. 

Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi støtter hinanden, har humor og højt til loftet. 

Vores værdier er Nysgerrighed, Faglighed og Fællesskab. Hos os vil du opleve en positiv og anerkendende arbejdsplads, hvor der er plads til at præge opgaveløsningen.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Mia Olsen El Caidi på telefon 4477 2858. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. januar 2026 eller efter aftale.

Vi forventer at holde samtaler i uge 48.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og er en fast stilling.

Ansøgningsfrist: den 23. november 2025.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter straffeattest.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid. Læs mere her.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: 01-01-2026
Ugentligt timetal: 37
Stillingskategori: Køkken, Service & Rengøring
Stillingstype: Fastansættelse
Overenskomst: Ikke faglærte - rengørings- og køkkenarbejdere
Særlige krav: Straffeattest bliver indhentet
Kontaktperson:
Mia Olsen El Caidi
Telefonnummer: 4477 2858
Lokation: Præstevænget, 11, 2750, Ballerup
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478