Administrativ medarbejder til sundhedsplejen i Ballerup Kommune

Har du lyst til at få en central rolle i Ballerup Sundhedspleje?
Vi leder efter en administrativ medarbejder, der har lyst til at være bindeled mellem ledelsen, den faglige koordinator og vores engagerede gruppe af sundhedsplejersker.

Dine vigtigste opgaver 
Du får en alsidig hverdag med både faste og afvekslende opgaver – bl.a.

  • Hjælpe sundhedsplejerskerne, når teknikken driller
  • Trække data fra fagsystemet SUND
  • Fordele nyfødte og tilflytterbørn til de rette sundhedsplejersker
  • Booke mødelokaler og bestille varer
  • Håndtere betaling af regninger og andre økonomiopgaver
  • Holde vores hjemmeside opdateret sammen med leder og koordinator
  • Oprette grupper i SUND
  • Løse andre administrative opgaver, der dukker op.

Stillingen er som udgangspunktet på 37 timer. 
Stillingen er på 30 timer om ugen i sundhedsplejen – men der er mulighed for at supplere med timer i en stabsfunktion på Ballerup Rådhus. 

Dine kompetencer 

  • Arbejder struktureret og selvstændigt
  • Har flair for IT og kan bevare overblikket
  • Er positiv, imødekommende og samarbejdsorienteret
  • Tager initiativ og får tingene til at ske
  • Har en kontor-, IT- eller lignende administrativ uddannelse.

Det får du hos os
Du bliver en del af et lille, tæt team med leder og faglig koordinator, hvor vi samarbejder om at få hverdagen til at glide.
Du bliver en vigtig støtte for sundhedsplejerskerne – og en uundværlig del af vores fællesskab.

Der vil være dage, hvor du har kontoret for dig selv, når alle er ude – så du skal trives med både travlhed og ro.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med humor, engagement og plads til både faglig sparring og sociale grin.

Hvem er vi
Vi er 23 sundhedsplejersker, en faglig koordinator og en leder.
Vi arbejder både med hjemmebesøg hos familier med små børn, sundhedssamtaler på skolerne og samarbejde i kommunens 25 børnehuse.
Vores kontor ligger på en stor kommuneskole, hvor du får dit eget kontor.

Se i øvrigt vores hjemmeside på: sundhedsplejen.subsites.ballerup.dk |

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Ledende sundhedsplejerske Lotte Stenz på telefon 4477 3948.

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. februar 2026.

Vi forventer at holde samtaler i uge 50. 

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og er en fast stilling.

Ansøgningsfrist: 4.december 2025.

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter straffe- og børneattester.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid. Læs mere her.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Tiltrædelse: 1. februar 2026
Ugentligt timetal: 37
Stillingskategori: Administration & Sagsbehandling
Stillingstype: Fastansættelse
Særlige krav: Børne- og Straffeattest bliver indhentet
Kontaktperson:
Lotte Stenz
Telefonnummer: 4477 3948
Lokation: Platanbuen, 1, 2750, Ballerup
BALLERUP KOMMUNE

Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Tlf.: 4477 2000
Fax: 4477 2730

CVR-nr.: 58271713
Giro-nr.: 3000478